Klachtenregeling Moroccan Interior
Artikel 1 – Inleiding
Moroccan Interior streeft naar een uitstekende klanttevredenheid. Mocht u ondanks onze inspanningen een klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan kunt u deze op de hieronder beschreven manier indienen. Wij nemen klachten serieus en zullen ons best doen om tot een passende oplossing te komen.
Artikel 2 – Contactgegevens
Klachten kunnen worden ingediend via de volgende contactgegevens:
– *E-mail:* info@moroccan-interior.be
– *Telefoon:* +32 486 25 13 12
Artikel 3 – Indienen van een klacht
1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst dienen binnen een redelijke termijn, volledig en duidelijk omschreven, te worden ingediend bij Moroccan Interior nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
2. De klacht dient de volgende informatie te bevatten:
– Naam en contactgegevens van de klager
– Een duidelijke omschrijving van de klacht
– Eventuele relevante bestel- of factuurinformatie
– Indien van toepassing, foto’s of ander bewijsmateriaal
Artikel 4 – Behandeling van de klacht
1. Na ontvangst van de klacht ontvangt u binnen *5 werkdagen* een bevestiging van ontvangst.
2. Wij streven ernaar om binnen *14 dagen* na ontvangst van de klacht inhoudelijk te reageren. Indien een klacht een langere verwerkingstijd vereist, wordt de klager hiervan op de hoogte gebracht met een indicatie van de verwachte termijn.
3. Wij zullen samen met de klager zoeken naar een passende oplossing.
Artikel 5 – Geschillen en verdere stappen
1. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, kan de consument zich wenden tot een onafhankelijke geschillencommissie of de bevoegde rechter in België.
2. Klachten kunnen ook worden gemeld via het Europese ODR-platform: [https://ec.europa.eu/consumers/odr](https://ec.europa.eu/consumers/odr)
3. Deze klachtenregeling laat de wettelijke rechten en vorderingen van de consument onverlet.
Artikel 6 – Wijzigingen en toegankelijkheid
1. Moroccan Interior behoudt zich het recht voor om deze klachtenregeling te wijzigen. De meest recente versie is altijd te vinden op onze website.
2. Dit klachtenbeleid is voor consumenten te allen tijde kosteloos in te zien op de website of op aanvraag te verkrijgen.
Voor verdere vragen over onze klachtenregeling kunt u contact opnemen via *info@moroccan-interior.be* of *+32 486 25 13 12*.